- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Angelica Christensen - 13 mars 2013 09:14

Tjoho!!  

 

Vill först passa på att be om ursäkt för mitt dåliga bloggande, men har varit så trött den senaste tiden.

 Sitter i skolan just nu och kollar på film, någon tecknad rolig film iallafall dör av skratt. Som sagt denna veckan har i tema vecka och detta temat handlar om sex och samlevnad. HAHA! Ja jag vet att det låter roligt, haha!  Sen senare ska vi på något studiebesök, ska bli spännande och se.. HAHA! Ja, ursäkta att jag skrattar men är på så enormt underbart bra humör idag, känner mig enormt flummig också! Ska försöka komma på vad vi ska äta idag, alltså vi har båda frysarna fulla med mat och skafferiet och kylskåpet fullt med mat men ändå kommer det alltid samma fråga " vad ska vi äta idag?! " alltså samma fråga.. HAHA! KAOS i mitt huvud, för ibland kan det vara så jävla svårt att komma på något speciellt när det ska passa in till hela familjen, men ska fortsätta kolla på filmen nu också, kollar egentligen samtidigt som jag skriver men får väl lägga ner nu för att vara lite social, haha! Men iallafall jag skrattar ihjäl mig åt denna film som vi ser på, vi ska se en annan film sen också!   

Men vi hörs senare antagligen kanske! PUSS.   

Av Angelica Christensen - 13 mars 2013 09:09

HAHAHAHA!!

 

ALLTSÅ TROR JAG SKRATTAR IHJÄL MIG!!

 

Var tvungen att få er att skratta åt en bild på mig när jag var 13 år gammal!

 

 

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards