- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

- När allting känns tungt.

Av Angelica Christensen - 6 maj 2013 09:47

När allting känns tungt, så finns du där för mig alltid!

Ibland känns det som att jag bara får dig att må dåligt, när jag stänger ute världen.

Men sanningen är den du är den enda som vet hur jag fungerar och hur jag är, och hur du ska bete dig när jag väl stänger borta världen. Men ibland vet jag att du känner tvivel hur du ska göra för att kunna nå fram till mig även då.

Ibland så väljer jag själv att inte prata om det för jag vet själv inte alltid varför jag gör så som jag gör, men trots alla år vi har ihop så är jag ändå van vid att tänka att det är lika bra om jag är tyst, väljer att sätta mig ner och ta en paus i hjärnan en paus ifrån allting som är svårt, en paus ifrån att andas känns det ibland som.


Det är tack vare dig att jag kan mycket hantera min ångest, på utsidan så är det glädje som spelas ut men så är insidan inte helt hel, men när jag är med dig och sonen så är jag som helast på denna jord känns det som, men ibland så kommer mitt konstiga mående igen och det är då jag önska jag var under vattnet en stund, bara för en stund. Jag menar inte att jag skulle lämna er för det skulle jag aldrig falla mig in i att göra, för ni får mig att sväva att kunna gå på marken som finns gropar i och att jag kommer upp igen och inte låter mig att stanna upp här.


När andetagen känns tunga så tänker jag framåt och försöker andas lättare eftersom jag tänker på er för det är nämligen ni som är mina andetag, luften i mina lungor och mitt syre.

Jag vet att jag inte alltid är världens på att bevisa känslor men det är ju så här jag fungerar, det där med känslor har alltid varit svårt för mig, jag gillar att ha känslor men samtidigt kan det bli ett utav det svåraste som fokuserar runt om mig, alltid när jag får känna av en underbar känsla så kommer där alltid upp en ond känsla också, precis som allting kan inte släppas, trots allt vi har gått igenom så vet jag vem det är jag vill ha och vem det är jag vill leva med och det är DU jag vill leva med ingen annan, jag ser en framtid med dig.

Fastän vi kan gå varandra på känsliga punkter som kan göra oss tjuriga och gnälliga så vet vi alltid att det är helt enkelt en mening att det är vi.

Ingen annan har fått mig att känna såhär som du får mig, du får mig att känna mig hel trots att jag är trasig ibland.


Jag älskar dig nu, då och för all fram tid hjärtat. 


 
 
♥ ✞ » Nea - pastellblogg ♡ ☮ ▲

♥ ✞ » Nea - pastellblogg ♡ ☮ ▲

6 maj 2013 10:56

Det är så härligt att vara kär! ♥

http://neapocalypse.blogg.se

Angelica Christensen

8 maj 2013 10:13

Ja, den känslan är helt otroligt underbar!♥

 
Ingen bild

Din Timer

10 juni 2013 13:50

tack så mycket Älskling dina ord gör mig så otroligt lycklig jag älskar bara dej och det är med dig jag vill leva du å jag föralltid baby<3

Angelica Christensen

13 juni 2013 15:16

Awh, du är bara för go du! :')
Awh, älskar dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards