- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Angelica Christensen - 20 mars 2013 21:25

Godkväll!


Varit en helt okej dag idag i skolan, dock många timmar men det blir vi ju komplediga för ju, känns ju faktiskt skönt! :)

Men kan ju lova att det känns ju i kroppen att man har varit i skolan i 3 timmar extra, men lyckan av att göra det minglet till musikalen det var att få höra hur mycket dom uppskattade det och hur personerna som kom och fikade uppskattade det också och tala om det för oss..

Idag på idrotten så värmde vi upp lite med att jogga sen efter det så dansa vi och det kändes som jag skulle skratta ihjäl mig pga. musiken haha! Ja men efter dansen så hade vi innebandy och jag kunde faktiskt ha gjort bättre ifrån mig.. 

Så nu sitter man och tar det lugnt och kollar på Efterlyst och vi har ätit hamburgaretallrik idag, helt ärligt kan faktiskt erkänna att jag är så trött idag också, känns som det blir lite som igår kväll att jag hann lägga mig på kudden och då somnade jag tydligen direkt.

Aja, men på lovet så blir det att dra på öppna förskolan med sonen för att han ska få leka med andra barn samt stimulansen, och det blir för mig nog att ta tag i mitt joggande eftersom min kondition är jätte dålig men börjar dock bli lite bra igen och samt komma igång med joggningen för jag mår så himla bra efter jag har varit ute och joggat eller sprungit eller bara motionerat men mest när jag har joggat eller sprungit för då känner man sig så nöjd med sig själv och samtidigt piggare i kroppen..

Men annars har väl dagen varit helt okej! Ska bli så himla skönt att lägga sig snart.   


Kram på er!   

Av Angelica Christensen - 20 mars 2013 05:52

Godmorgon sötnosar!

Just nu så håller man på att fixa sig samt ska snart packa idrottskläder och samt fin kläder till mig själv och även extra kläder igen till sonen som ska ha med sig det till dagis. :)
Så det blir att göra mig i ordning och sen väcka sonen och göra honom i ordning, sen bär det ju av till dagis och skola för oss, men ville bara göra ett snabbt inlägg, men ska försöka göra en uppdatering ikväll.
Puss på er!

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards