- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Angelica Christensen - 21 mars 2013 09:27

Godförmiddag!


Sitter just nu i skolan och har rast, så tänkte göra en snabb uppdatering nu undertiden jag har rast!   

Känner mig inte så värst trött redan, men det kanske kommer senare när kroppen har fattat att jag är vaken, haha! Min hjärna fungerar iallafall och den reagerar ju rätt så bra, känns så skönt att ha kommit ikapp allt man har missat med skolan dessutom de gångerna man har varit hemma men skönt också att inte ha sån hög frånvaro,  för kan ju faktiskt erkänna att när vi tog beslutet att Zander skulle gå på dagis och jag skulle gå tillbaka till studierna så trodde jag faktiskt att det skulle bli mycket sjukdomar, visst vissa gånger är han sjuk men dom gångerna han är sjuk så blir han mammig, men nu har han blivit mycket pappig också och det är så otorligt skönt att se.

Trodde aldrig att jag skulle klara av skolan och kunna fokusera så mycket nu när man är mamma, men det fungerar felfritt för när jag är i skolan så är det skolan som är i fokus, visserligen så saknar jag och tänker på sonen och undrar vad han gör och hur han har det men samtidigt så vet jag att han har det bra och om det skulle vara något så ringer dom. 


Finns ingen kärlek i världen som är så stor som den är till dig mitt älskade barn, det är för dig jag kämpar med allting, det är du som är min styrka och ljuset, du är den jag älskar mest!   


Men ska snart börja igen, skulle bara göra ett snabbt inlägg och samt skriva av mig lite.. 

Känns så skönt efteråt att bara kunna skriva av sig.

Ska fortsätta med min utvärdering nu, så men vi hörs senare antagligen!

Kram på er!


Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards