- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

- Angelica´s Tips.

Av Angelica Christensen - 11 november 2012 17:53

Kvällens/Dagens Tips!

 


Mitt tips är idag om series.


Serien som blir utvald idag är Awkward, en mycket bra serie.

Inget som lär ångra eller inte vill missa och se.

 

Jag kan faktiskt erkänna att första gången jag såg reklamen när första säsongen skulle börja så ville min sambo börja se den, så sa jag till honom såhär " Ja, men då kan du hålla den fjortis-serien för dig själv, för med mig lär du inte se den med. "

Då slutade det med att han tittade knappt själv heller inte på den, men någon söndag så såg jag då veckans avsnitt i repris, och kan jag erkänna att då var jag fast, helt fast limmad i soffan, det kan jag lova er.

Serien är sjukt bra och den handlar om ungdomar, och vem det som har huvudrollen är tjejen Jenna! Mycket grym brud, gillar hennes stil och mycket annat med henne. Mycket bra serie även om det är en tonårs-series.

 

Går på söndagarna på MTV klockan 19:00 men varar tyvärr bara i 30 minuter, alltså till 19:30. Men ikväll så kommer där ett nytt avsnitt efteråt, snacka som gött! Jag bara älskar serien, så missa absolut inte den. För ni lär inte ångra er, men ni som har sett den vad tycker ni om den då?! Kommentera gärna vad ni tycker om den.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards