- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Angelica Christensen - 3 november 2012 19:08

Hejsan alla söta människor!

 

Tänkte börja skryta lite först angående min joggingsrunda igår, var ute och joggade i en hel timme, men gick och joggade lite så, testade på det, men konditionen ska bli på topp! Men än så länge verkar den inte helt ursel, men behövs dock tränas upp. Varje kväll ska jag försöka komma ut och jogga, för märkte det redan imorse när Zander vaknade 08:15 så gick jag upp som vanligt men denna gången var jag ovanligt pigg, och ändå joggade jag igår ifrån 21:40 till 22:35, så stolt över mig själv att ta tag i detta för det finns ingen annan som kan göra det mer än jag, och det är jag som vill ändra på mig själv.

Därefter när vi hade gått upp och han hade fått en ny blöja och välling så satte vi oss i soffan med pyjamas och nattlinne och tittade på barnkanalen, vi kollade på Alahdin, morgonmys på högnivå med världens finaste, kunde inte bli en bättre morron.

Efter ett tag så gick vi upp och besökte sambons mormor och satt där och fikade och snacka en massa, och där var vi ungefär lite mer än en timme och hälsade på, och Zander hade givetvis sina bilar med sig så han lekte med dom när han inte orkade höra på oss snacka, men duktig som alltid är han!

Annars så har det väl inte hänt så mycket, mer än Zander sov ovanligt länge middag idag över 2 ½ timme, så han vaknade upp riktigt utvilad, skönt för honom! Vilade dock själv bara en timme, men la kvar i sängen för världens finaste låg på min mage och sov, som han alltid gjorde när han var bebis! Mysigt.

Annars ikväll innan så blev dagens middag stekt falukorv med stekta morötter och lök i och kokt ris, helt okej!

Annars nu sitter jag och väntar på min pojkväns älskade lillasyster Mickaela, som ska komma hit och ha filmkväll med mig/oss vi ska kolla Twiilight och mysa.

Ska hjälpa henne och färga hennes hår också, ännu mer blondt!

Underbar tjej är vad hon är och så otroligt söt, älskar den tösen riktigt mycket, det gör jag med hans andra syskon också, men den av hans syskon jag har kommit riktigt nära är faktiskt Mickaela!   

 

Men annars så kan jag inte mer än önska er en riktigt trevlig lördagskväll, och försök inte spöka för mycket för varandra. Själv så ska jag tända ljus här hemma för att tänka på alla som jag har mist här i livet och saknar.    Jag tänker lite extra mycket på er idag mer än vanligt, men alltid finns ni med i mina tankar och i mitt hjärta kommer ni föralltid stanna kvar i, även om ni inte finns kvar på jorden eller med mig i livet, så finns ni med mig.

 

Pusss.

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards