- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Angelica Christensen - 9 november 2012 22:24

Hej på er alla mina trogna läsare.


Vet att det har varit dålig stil av mig att inte ha uppdaterat bloggen sen förra lördagen, men har hänt en hel del och dock blivit helt slut.

I måndags så började jag på min nya praktikplats på Oj, och där stortrivs jag!

Det känns så underbart bra där, är där tidiga morgnar och slutar sent, så när man väl har hämtat prinsen så blir det alltid att börja med maten och sen äta, duscha och natta sonen. Sen somnar jag nästintill hela tiden själv då också, och då har dagarna gått.

Är så otroligt trött på kvällarna, men ja. Hösten har ju kommit och det märks både i mitt mående och kropp,

det verkar som jag har hamnat i en svaka, där jag är lite deppig, brukar ju bli så när hösten närmar sig. Vet inte varför, men kanske har med mörkret kommer?

Sen inte nog med det så fick man reda på tråkiga besked om sin mormor i tisdags imorse, och på eftermiddag fick man reda på att sin föredetta styvpappa som mamma var tillsammans med från och till sen jag var 8 månader gammal tills jag fyllde 11 fanns med i mitt liv nästintill i hela min uppväxt, att han dog i somras, USCH!


Aja, men praktiken flyter på skitbra, och det går jättebra för mig där och dom trivs med mig och jag trivs med dom och stället, och det går fortfarande bra för Zander på dagis.


Men ska försöka ta tag mig själv i kragen och börja uppdatera bloggen igen, varje dag! För jag har fått höra här och på facebook att en del saknar min uppdatering.

Säger FÖRLÅT ännu en gång.


Puss.


Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards