- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Angelica Christensen - 2 november 2012 19:39

  Jag har väldigt svårt att förstå det emellanåt, men sant är det ju.

Kan fortfarande inte riktigt förstå att det är verkligen 14 månader sedan jag fick för första gången i hela mitt liv se det vackraste som finns och har någonsin funnits, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, kan inte glömma våra blickar emot varandra. Du var och är det vackraste som finns, du är den som jag alltid kommer beskydda med mitt liv.

Jag kan inte fatta att jag har haft dig i 14 månader utanför magen, det har varit det bästa 14 månaderna i hela mitt liv, hela mitt liv var perfekt under gradvidteten också men då var längtan så stor för jag ville bara få träffa och hålla i dig och vara med dig hela tiden, och det är något jag vill än idag! 

Du är luften jag andas, du är den som får mitt hjärta att slå, men även ibland när du blir ledsen så känns det som mitt hjärta bara stannar upp, för både du får panik och även jag får det, även om du är stor nu så är jag ändå lika rädd om dig nu som jag var när du var riktigt liten, min älskade solstråle. Du får mig att orka och kämpa med livets alla motgångar, jag ser ljuset i allt för det mesta när jag har dig vid min sida.

Jag vet inte hur jag ska tacka dig för allt du någonsin har gjort för mig, bara att du andas gör mig hel.

Bara du ler och säger "mamma" så blir jag så lycklig.

Jag kommer aldrig att sluta älska dig, för du är världens finaste och världens bästa son!

Du gör mig hel och stark för varje andetag du tar, du gör mig så stolt när du vill hålla mig i handen,

även när du säger mamma. Kärleken är enorm till dig min älskade son.

Du är det dyrbaraste som finns, finns inget annat i världen som är dyrare än dig.

Jag älskar dig Zander!   


Av Angelica Christensen - 2 november 2012 19:22

- Godkväll på er mina underbara läsare!

Hoppas att allting är bra med er!


Här hemma vaknade Zander första rundan vid lite efter halv 8, innan dess så hade han sovit väldigt oroligt under natten, men han lyckades somna om, men vi gick upp och åt lite frukost och han fick en ny blöja, sen somnade han och jag om igen och vaknade runt 10:15, sen gick vi ut i vardagsrummet och myste oss ner i soffan för att titta på Våra bästa år, åh alltså nu börjar allt bli ännu mer spännande när man inte kommer kunna se det på ett bra tag igen!

Vilket som är verkligen synd för jag älskar verkligen den serien, jätte mycket. Galet men sant, så är det.


Sen efter det började jag städa undan här hemma, skönt!

Efter ett tag så blev det att ta en paus och göra lunch till mig och lilla hjärtat.

Efter det så fortsatte jag med städningen, och lilleman kallade på mig ett tag därefter, hela tiden "mamma kom, mamma kom" och det slutade med att jag satte mig i soffan för att lyssna och ville veta vad det var med mitt hjärta.

Och det var att han ville krypa upp i soffan och lägga sig i min famn och väl han hade legat där i 5 minuter så somnade han, så bärde jag in honom och la honom i hans säng där han sov tills klockan var 16.00


Annars idag har det väl inte hänt så mycket mer än varit på Oj och handlat hem det sista som vi behövde tills nu den siste denna månaden, och det gick helt okej, undertiden jag gick och handlade så var pojkarna hemma och lekte och busade en massa, antagligen lekte dom med bilarna för Zander älskar ju bilar.

Annars så efter det började jag med maten direkt när jag kom hem, och det blev någon god graträng jag gjorde!   


Annars ikväll blir det bara familjemys och säkerligen titta tv.

Sen när lilleman har somnat för natten så blir det ut och jogga för min del, mest troligen för måste börja komma igång med det så jag kan börja må bra i min kropp och framförallt trivas med min kropp, konditionen ska bli på topp igen!


Men vi hörs antagligen imorgon eller kanske senare ikväll, vem vet?

Men ni får ha en underbar fredag och ha en massa fredagsmys, för det är faktiskt bara fredag en gång i veckan, så njut!

Pusss.   

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards