- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Angelica Christensen - 10 november 2012 21:49

Det var väl ett tag sedan man hade "Angelicas Tips?"

Antar att ni är väldigt förväntansfulla, men nu kommer mitt tips.

 

Angelicas Tips är: Bitte och Johnny's Karaoke.

 

Dom har så man kan boka det till allt man vill, alltifrån bröllop, allt inom fester.

Dom brukar ha barnkaraoke på torparedagarna i Åstorp, på sommaren.

Ni kan själv boka och kolla in deras karaokekvällar på deras hemsida: http://www.bitte-johnnyskaraoke.se/

För att komma in på deras sida så behöver ni dubbelklicka på musen och koperia det och klistra in det i en filk på er internet sida. Välkomna in och jag lovar att ni kommer inte ångra er.

 

Jag har varit några gånger med på deras karaokekvällar på pubar och resturanger, mycket fint och lovar att när ni kommer komma dit så kommer ni ALDRIG att ångra er.


Trevlig personal som jobbar och medarbetar där också, och det bästa av allt man behöver inte ha talang för att kunna sjunga för alla får sjunga och vara med.

 

VÄLKOMNA DIT PÅ DERAS KVÄLLAR!

Det är frientré när dom har det på ställen, men om ni skulle själva vilja ha dom på era fester eller till något annat så får ni kontakta dom för pris!

Humor finns med alltid på dessa underbara kvällar!

 

Av Angelica Christensen - 10 november 2012 17:50

7 Sanningar om mig själv:

 

1. Jag ville verkligen få barn i ung ålder, så Zander var planerad.
2. Undertiden jag var gravid och efter gradvidteten och än idag så har jag lätt för att gråta.
3. Jag bryr mig om och tänker alltid på andras bästa och tänker väldigt sällan på mig själv.
4. Jag har svårt för att kunna sluta bita på naglarna.
5. Jag är slarvig med att äta alla måltider om dagen och att dricka mycket vatten.
6. Jag har inget bra självförtroende, men har blivit lite bättre sen jag fick Zander.
7. Jag har svårt med att skriva en del ord och blir väldigt lätt rastlös av mig.

13 saker som jag gillar:

1. Jag gillar att umgås med mina pojkar.
2. Jag gillar att jag inte är kräsen inom mat.
3. Jag gillar att blogga och kunna dela med mig om mitt liv och min vardag.
4. Jag gillar mitt liv som mamma.
5. Jag gillar att vara ärlig och få säga vad jag tycker och tänker.
6. Jag gillar att vara ekonomisk.
7. Jag gillar att testa och prova på nya saker, tycker det är väldigt kul att få lära mig något nytt varje dag.
8. Jag gillar att se min sons uppväxt och umgås med honom.
9. Jag gillar tv-serien Våra bästa år - Days.
10. Jag gillar att rita och skriva.
11. Jag gillar vintern och sommaren.
12. Jag gillar att hålla ordning och reda på saker.
13. Jag gillar historia.

13 saker jag ogillar:

 

1. Jag ogillar att folk ska tjata och ha sig på en, och döden.
2. Jag ogillar att folk ska snacka skit eller bråka med varandra.
3. Jag ogillar fattigdom, svält och pedofiler och barnmisshandel.
4. Jag ogillar oärliga människor.
5. Jag ogillar att mina syskon bor så långt ifrån mig.
6. Jag ogillar att min mormor börjar bli så gammal.
7. Jag ogillar att ha lätt för att både frysa och svettas.
8. Jag ogillar att Våra bästa år går i repris på vardagsmorgnar. (Tycker det ska gå på helger/kvällar)
9. Jag ogillar att folk ser ner på unga mödrar/föräldrar.
10. Jag ogillar att det är svårt att få jobb.
11. Jag ogillar att pengar har tydligen blivit så mycket och stort i dagens verklighet.
12. Jag ogillar all reklam, (och då menar jag mest typ som där man ska bli fadder antingen till barn eller djur).
13. Jag ogillar att komma försent, eller att bli nertryckt.

 

Är det något ni undrar över så kan ni alltid ställa er fråga varför och vad det är ni undrar om i en kommentar i detta inlägg.   


Av Angelica Christensen - 10 november 2012 15:21

Hej alla underbara läsare.


Skulle bara meddela att här hemma har man bakat för fullt, och bakat muffins och mycket annart gott, ikväll blir det att baka kladdkaka tills lördagsmys, gott!


Annars kanske det blir ut och jogga idag istället för igår var jag rent ut och sagt för trött och för lat för det, ja ärlig som jag är så erkänner jag självklart det också att jag var det.


Annars idag så har vi haft Timmies lillebror Nicolai på besök här hemma, som har lekt och busat med lilleman, måntro vad Zander tyckte det var kul att farbror Laj kom och lekte med honom idag.

Visserligen har Zander heller inget emot att leka själv för det brukar han verka tycka är skönt, för så många vänner han leker med på dagis om vardagarna så kan det ju vara skönt att få vara med mamma och pappa på helgerna.


Ska ställa mig och dammsuga och ha mig nu, och om några timmar blir det att ställa sig och göra pannkakor, ska bli gott faktiskt, annars blir det väl bara en massa familjemys.


Men vi hörs antagligen ikväll tror jag!

Puss.

Av Angelica Christensen - 10 november 2012 08:29

Godmorgon alla söta människor. :)
Här vaknade man runt 8, somnade inte ifrån klockan var 1, men lagom pigg ändå, och lillprinsen somnade redan klockan 21:15 igår kväll, dock så somnade han i vagnen på väg hemifrån hans farmor och farfar, men vaknade när vi kom in i porten för någon grannes gäst sparkade och skrek utanför, men men. Det är ju inget ovanligt med en massa oväsen i denna trapp :-/
Annars nu blir det morgonmys med min fina familj och äta frukost, sedan blir det att städa upp här lite hemma. :)
Kvällens middag blir pannkakor och något gott till, annars får vi se vad denna dag har att erbjuda, mer än att älsklingens lillebror sov hos oss inatt och ska antagligen sova här inatt också. :)

Puusss. <3

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards