- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Era svar kommer nu ifrån min logg.

Av Angelica Christensen - 10 november 2012 17:50

7 Sanningar om mig själv:

 

1. Jag ville verkligen få barn i ung ålder, så Zander var planerad.
2. Undertiden jag var gravid och efter gradvidteten och än idag så har jag lätt för att gråta.
3. Jag bryr mig om och tänker alltid på andras bästa och tänker väldigt sällan på mig själv.
4. Jag har svårt för att kunna sluta bita på naglarna.
5. Jag är slarvig med att äta alla måltider om dagen och att dricka mycket vatten.
6. Jag har inget bra självförtroende, men har blivit lite bättre sen jag fick Zander.
7. Jag har svårt med att skriva en del ord och blir väldigt lätt rastlös av mig.

13 saker som jag gillar:

1. Jag gillar att umgås med mina pojkar.
2. Jag gillar att jag inte är kräsen inom mat.
3. Jag gillar att blogga och kunna dela med mig om mitt liv och min vardag.
4. Jag gillar mitt liv som mamma.
5. Jag gillar att vara ärlig och få säga vad jag tycker och tänker.
6. Jag gillar att vara ekonomisk.
7. Jag gillar att testa och prova på nya saker, tycker det är väldigt kul att få lära mig något nytt varje dag.
8. Jag gillar att se min sons uppväxt och umgås med honom.
9. Jag gillar tv-serien Våra bästa år - Days.
10. Jag gillar att rita och skriva.
11. Jag gillar vintern och sommaren.
12. Jag gillar att hålla ordning och reda på saker.
13. Jag gillar historia.

13 saker jag ogillar:

 

1. Jag ogillar att folk ska tjata och ha sig på en, och döden.
2. Jag ogillar att folk ska snacka skit eller bråka med varandra.
3. Jag ogillar fattigdom, svält och pedofiler och barnmisshandel.
4. Jag ogillar oärliga människor.
5. Jag ogillar att mina syskon bor så långt ifrån mig.
6. Jag ogillar att min mormor börjar bli så gammal.
7. Jag ogillar att ha lätt för att både frysa och svettas.
8. Jag ogillar att Våra bästa år går i repris på vardagsmorgnar. (Tycker det ska gå på helger/kvällar)
9. Jag ogillar att folk ser ner på unga mödrar/föräldrar.
10. Jag ogillar att det är svårt att få jobb.
11. Jag ogillar att pengar har tydligen blivit så mycket och stort i dagens verklighet.
12. Jag ogillar all reklam, (och då menar jag mest typ som där man ska bli fadder antingen till barn eller djur).
13. Jag ogillar att komma försent, eller att bli nertryckt.

 

Är det något ni undrar över så kan ni alltid ställa er fråga varför och vad det är ni undrar om i en kommentar i detta inlägg.   


 
 
Ebba

Ebba

10 november 2012 21:00

Gud vad lika vi är ändå, det trodde jag inte. Du är underbar min vän! Kram<3

http://www.nattstad.se/eebbalicious

Angelica Christensen

11 november 2012 16:57

Tack så mycket gumman!
Jaså, är vi? Fan vad kul! :)
Tack gumman, du är också en underbar vän och jag är glad att jag har dig i mitt liv!

 
Ingen bild

jenny

12 november 2012 21:57

vi är väldigt lika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards