- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Angelica Christensen - 1 november 2012 20:42

~ 1 NOVEMBER, REDAN?! JADÅ, CHECK! ~

 

Torsdag och redan den första november 2012, imorgon så är vår älskade prins 14 månader gammal! ♥

Man kan ju inte mer än att säga dagarna bara springer förbi, snabbare än man hinner blicka emellanåt, haha!   

Annars idag så har vi haft utvecklingssamtal på dagis, det hade vi imorse och sen därefter så drog älskling på jobb,

och då blev det för mig och Zander att mysa ner oss i soffan och kolla på Våra bästa år, dock somnade Zander redan då, men det märks att han är tröttare än vanligt när han inte kan sova hela natten fullt ut som han alltid har gjort innan, men det är ju så ibland, för ibland kommer dom in i den perioden väldigt snabbt.

Men men finns inget man kan göra åt det, för det är så med små barn man kan inte räkna med att dom sover bra och hela nätterna eller sover länge på morgnarna för det kan man inte, men det tror jag det flesta förstår.

Annars idag så har jag varit i Helsingborg med min fina son och finaste Mickaela (min svägerska), och väl vi hoppade av bussen så sa jag till Mickaela, såhär: " Ja, det ska bli kul och se om man ser några kändisar." Mickaela bara "Va?!" Jag bara: " Ja, men oftast när jag är på knutpunkten så träffar jag alltid minst en som jag känner" och just då så träffar jag på min vän Manne som vi stod och snackade med ett bra tag.

Sedan därefter tog vi bussen till Ö&B och Willys, trevligt trevligt!

Sen blev det att åka hem igen efter några timmar i Helsingborg, och jag är så glad att jag inte bor i storstad för det hade jag nog aldrig klarat av, med alla ljud och så. Märkte det direkt när man kom på bussen hem,

Sen annars har det väl inte hänt så mycket mer än ätit och myst.

Snart kallar sängen.

Pusss! ♥

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards