- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

- Mitt tips till mina läsare.

Av Angelica Christensen - 10 november 2012 21:49

Det var väl ett tag sedan man hade "Angelicas Tips?"

Antar att ni är väldigt förväntansfulla, men nu kommer mitt tips.

 

Angelicas Tips är: Bitte och Johnny's Karaoke.

 

Dom har så man kan boka det till allt man vill, alltifrån bröllop, allt inom fester.

Dom brukar ha barnkaraoke på torparedagarna i Åstorp, på sommaren.

Ni kan själv boka och kolla in deras karaokekvällar på deras hemsida: http://www.bitte-johnnyskaraoke.se/

För att komma in på deras sida så behöver ni dubbelklicka på musen och koperia det och klistra in det i en filk på er internet sida. Välkomna in och jag lovar att ni kommer inte ångra er.

 

Jag har varit några gånger med på deras karaokekvällar på pubar och resturanger, mycket fint och lovar att när ni kommer komma dit så kommer ni ALDRIG att ångra er.


Trevlig personal som jobbar och medarbetar där också, och det bästa av allt man behöver inte ha talang för att kunna sjunga för alla får sjunga och vara med.

 

VÄLKOMNA DIT PÅ DERAS KVÄLLAR!

Det är frientré när dom har det på ställen, men om ni skulle själva vilja ha dom på era fester eller till något annat så får ni kontakta dom för pris!

Humor finns med alltid på dessa underbara kvällar!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards