- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 31 mars 2013

- Skönt att slippa ringa polisen!

Av Angelica Christensen - 31 mars 2013 19:25

- Det var verkligen skönt att slippa ringa polisen!


Ja så undrar ni säkert varför jag skulle ringa dom, men är ju faktiskt som såhär att min mamma har besökförbud på mig, så hon får inte stå under viss antal meter i närheten av mig, vet att det ni kommer tyck att det är patetiskt när man är i butik men det tycker inte jag nämnligen, inte efter allt hon och pappa har ställt till med för mig i mitt liv, ställt till det en hel del och det är inte lite heller..


Måste säga vilken lycka alltså, väl inne i butiken vid kassorna så står jag och ska betala, det är då jag ser min biologiska mamma tittar på mig snabbt när hon snabbt fick syn på mig då hon väljer att ta den andra kassan, jag vet att i vanligtvis så hade hon ställt sig i samma kassa som jag om inte vi hade det besökförbudet som jag faktiskt har velat ha på och snart inte långt ifrån det blir ett på pappa också.

Det är snart över ett år sedan jag kontaktade polisen om besökförbudet, och första gången nu jag ser min mamma i verkligheten det blev en snabb chock samtidigt som en skön lättnad när man fick se med sina egna ögon att hon valde en annan kassa, klokt av henne men tror faktiskt hon tänkte på vad som kunde hänt annars om hon hade ställt sig i samma kassa som mig.


De flesta personer som känner mig riktigt bra vet om att Anita är inte min biologiska mamma tyvärr, men hon är en fin och underbar och omtänksam människa som har gjort för mig och min familj och hon är faktiskt som min mamma, hon är min mamma så enkelt är det, även om det inte finns papper på det men så är hon det för mig, hon har alltid varit mer mamma för mig än min rediga mamma, och Anita du ska veta att du kommer alltid vara min mamma!

Jag älskar dig mamma!   

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards