- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

111009.

Av Angelica Christensen - 9 oktober 2011 21:44

God kväll !

--------------

Idag har det hänt en hel del, som alltid i vårt underbara familjeliv.

Haft mycket familj mys som alltid, sen har vi varit hos Zanders gammelmormor (älsklingens mormor) var där och fikade lite och satt och snackade om allt mellan himmel och jord, alltid kul! :) Sen senare så kom Mella upp en runda och hälsade på (Zanders faster) Sen så har jag bara damsugat och svabbat av golven här hemma idag, märks att sånt får man göra oftare på hösten än på sommaren, eftersom på hösten så samlas det en jävla massa skit under vagnen och på däcken, och dock under våra skor också! Men sånt får man ta, älskling och vi handlade ju en ny damsugare nu när vi storhandlade i torsdag, riktigt bra är den! ;D Lyckat inköp! Sen så har väl inte hänt så mycket mer än att lilleman har badat också idag, sen så gjorde jag och älsklingen middagen ihop idag! Alltid skoj att samarbeta! :) Tack till alla ni som har besökt och besöker min blogg och gillar den, för det värmer så sjukt mycket och det känns så bra att kunna ta sig tid på kvällarna att uppdatera den mer när man har besökare och folk som tycker om att läsa den, ni är bara för gulliga! :)

Och idag har jag tydligen namnsdag (Inger) så min så kallade mamma som inte har hört av sig sen Zander var två veckor gammal skickade ett sms idag helt plötsligt och bara skrev " grattis på namnsdagen " Men liksom, visst kanske uppskattas lite att någon håller koll på dagarna.. Men varför skicka ens ? Hon bryr sig aldrig annars så varför nu? Men iallafall, vill inte ha någon kontakt med henne heller att göra pga hennes beteende, dock orkar jag ej gå in på allt hon har gjort.. Men det är iallafall en jävla massa.. Lite synd om Zander att han kommer växa upp utan en mormor och morfar som ej bryr sig om honom, men liksom han minns ju inte sin mormor så som han gör med sin farmor och farfar som VISAR INTRESSE. Sen är jag dock trött på hela min släkt eftersom ingen som har hört av sig sen jag fick Zander och väntade Zander, men liksom om dom inte tycker om att jag blev med barn och vi valde att behålla det så kan man väl säga det ? För det är väl inte för mycket begärt att vara ärlig och säga som man tycker och tänker än att gå rundor och hålla käften stängd..

Men jag är iallafall glad att jag har alla mina fantastiska och underbara vänner och min underbara familj och sambons underbara släkt! Glad att jag har er alla, och framförallt dem som gör mig lyckligast på jorden är min underbara sambo och min underbara och mest älskade son! Ni lyser upp min dag och gör så den blir värt att leva! Sen innan idag träffade vi Caroline en liten runda, en jätte snäll mamma som vi lärde känna på öppna förskolan som vi går i en till två gånger i veckan med Zander så han lär känna andra barn, sen senare innan så tittade Zanders farfar upp en runda och bara checka läget med oss alla, sånt uppskattas! :) Men nu ska jag ta ett varmt bad och sen ska jag nog sätta mig framför tv:n en runda och se om där är något roligt innan jag ska gå och lägga mig och sova! Hoppas ni alla har haft en underbar dag annars? Glöm aldrig bort att är där några frågor ni undrar över eller något ni undrar över så är det bara att ställa en fråga eller flera frågor här, för jag lovar er att jag svarar ärligt på alla frågor jag får, och framförallt så lär jag svara er! ;D Så va inte blyga nu, för det är inget att skämmas över om ni har frågor.

Slänger in några bilder på vår underbara sötnos! Kan både komma nya och gamla, men lär ladda upp några olika nu, så det är bara att kolla & kommentera. Kommentera gör ni igenom att kommentera mitt inlägg. Kram!

       


 

 
 
Ingen bild

Diana

10 oktober 2011 17:00

Du är stark gumman <3 Men du har en underbar familj, som ni själva har skapat. Låt ingen ta den lyckan ifrån dig, du är värd mycket mer än så. Älskar dig syster å ja finns här även om ja inte alltid kan svara. Saknar dig <3

Angelica Christensen

10 oktober 2011 20:10

Tack storasyster, jag försöker vara så stark som kroppen orkar, men ibland bryter jag ihop, oftast på kvällarna när han har somnat, nej ingen kommer lyckas förstöra denna lyckan som vi har skapat, han är det bästa som har hänt mig och han är den jag lever för! Tack storasyster, jag saknar dig med!

 
Ingen bild

Fanny

10 oktober 2011 22:51

tycker du är så duktig!
det känns som om att vi typ inte känner varandra längre, men när jag läser din blogg så känns det som att jag lär känna nya Angelica. Mamma Angelica
Är så glad för din skull ska du veta, även om vi inte pratar så mkt mer.. KRAMAR! <3

Angelica Christensen

12 oktober 2011 00:45

Svar till Fanny:
Tack gumman, värmer att höra! :) Faktiskt många som tycker jag sköter mammarollen jätte bra, awh hoppas du lär känna den "nya" angelica då :) hehe, ja, mamma angelica det är jag det :)
Tack än en gång, värmer att höra att du är glad för det ! :) Nej, jag vet och vi får verkligen bli bättre på de :( Kramar på dig!

 
Sofie - Mamma till två små

Sofie - Mamma till två små

11 oktober 2011 14:48

Vilken liten sötnos!

http://lillgarden.blogg.se

Angelica Christensen

11 oktober 2011 21:21

Tack så mycket! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards