- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Angelica Christensen - 20 oktober 2011 12:45

God middag!


Här hemma vaknade lilleman första gången vid 9 tiden idag, vaknade och ville ha mat, men först fick han en ny blöja, och sen så åt han sen så somnade han under tiden man rapade honom som alltid, hehe! Sen sov han vidare tills klockan var halv 11 sen så käkade han igen, sen var han vaken en timme eller två, sen nu somnade han nu igen och sover middag misstänker jag, hehe! Så då ska jag passa på att damsuga medans han nu sover, sen så tvättade jag igår så nu snart ska jag passa på att vika in det, för gjorde inte det igår kväll eftersom klockan blev så mycket. Annars händer det väl inte så mycket idag mer än att ta det lugnt, för det är ju rätt så trist väder att kunna vara ute i, idag blir det enkel middag för oss det blir en stor hög hemmagjorda pannkakor, snacka om härligt ! Men uppdatering kommer kanske mer senare ikväll, men blev ett kort inlägg nu för orkar inte sitta framför datorn. Man har annat att göra, som att umgås med sin fina familj!


            Här kom lite blandade bilder på Zander några som är tagna föra veckan! Tänkte han kan väl göra er dag lika fin som han gör vår dag, han är världens finaste pojke! Mamma och pappa älskar dig över allt annat på denna jord!   

 

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards