- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 24 december 2012

24 December 2012.

Av Angelica Christensen - 24 december 2012 23:45

24 December 2012.


Hejsan alla goa människor!

Idag är det ju julafton, hoppas alla har fått alla julklappar ni har önskat er, för vår son fick massvis med leksaker och han gillar alla, men fastnade speciellt mycket för sin dammsugare han fick av oss! 

Och jag tackar själv sambons familj och farmor för mina fina julklappar, jätte fina!

Och tackar alla som har gett vår lille buse julklappar, väldigt fina och han gillar allt.

Dock tänkte jag inte så mycket på de jobbiga sakerna och stunderna idag som alltid händer annars, men tänkte faktiskt på mina syskon väldigt mycket idag, men på tal om annat snacka om man får glädjetårar i ögonen när man ser sitt barn öppna alla julklappar och bara ser all lycka och glädje i hans ögon.

Blev lite besviken eller ja, rätt så besviken på Kalle Ankas jul innan när man kollade på det, fattar inte hur i hela helvete att det gick igenom, att klippa bort det?! Jag tycker inte det var det minsta rasistiskt att ha med dom, men att klippa bort dom tycker jag är mer rasistiskt, logiskt tänkande för då får dom ju inte vara med, men aja. Ska inte lägga ner mer tid på det fast det är störande, men kvittar hur mycket man än säger så händer där ändå inget, så ingen meningen att beklaga sig vidare, eller vad tycker ni?! Hoppas ni alla har haft en toppen julafton.


Tack för alla fina julklappar och all go mat, och ett stort tack till det viktigaste och det var alla underbara personer man var med, och tack till alla god jul sms, ni betyder alla så otroligt mycket för mig.   


 

Zander sitter fint och väntar på sin mamma ska bli klar med sin sminkning. 

 

Zander sitter i vagnen och är på väg upp till sin farmor och farfar!

 

Vår lilla tomtenisse gillar verkligen inte ha något på huvudet.

 

Zander's fina gammelfarmor!

 

Zander's fina farbror Nicolai.

 

Zander's fina farmor och farfar!

Zander's fina farbror Nicolai och gammelfarmor!

 

Zander's fina farbror Dennie och fina faster Mickaela!

   

Zander och jag!

 

Zander och jag igen!

 

Jag och min fina sambo!

 

Zander har lärt sig att flörta för ett tag sedan, så här flörtar charmtrollet för fullt med kameran, samtidigt som han busar för glada livet, innan tomten kommer och kollar och ger ut julklappar till honom och alla andra.

 

Zander's fina farbror Nicolai är framme hos tomten som kom och delade ut

julklappar till dom som trodde på tomten. 


 

Zander vågade långt om länge gå fram själv till tomten och hämta julklapparna.

Men mamma var tvungen att vara bakom, för man kunde ju bli rädd igen.


 

Jag med min ena julklapp, tillochmed jag har varit snäll.

 

Zander och Zander's fina farbror Nicolai är framme hos tomten.

 

Zander är framme och hämtar julklappar hos tomten med mammas sällskap, bäst så för man kan ju bli rädd.

 

Pappa fick också hänga med Zander att hämta julklappar hos tomten, för pappa är också en hjälte.

 

Jag och min fina sambo!

Zander är charmtrollet själv, alltid så glad och lycklig.

   

Zander's fina faster Joanna!

 

Vår charmiga tomtenisse!

 

Vår fina tomtenisse!

 

Vår fina kille! 


Bilder ifrån Julafton 2012

24 December 2012.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards