- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Angelica Christensen - 21 december 2012 18:29

Timmie 

Vi har hållt ihop i över 4 år nu och det är jag så lycklig över.

Du har alltid ställt upp för mig vad det än har varit så har du alltid gjort det bästa för mig, du har alltid sett till att jag har mått bra och inte tänkt på dig själv så mycket, vilket jag tycker du ska göra också.

Jag har inte alltid varit den bästa för dig, men jag har alltid försökt att göra det bästa för både dig och oss.

Jag kommer alltid att finnas vid din sida, och du kommer alltid betyda jätte mycket för mig och det är inte bara för allting du har gjort för mig utan för att du är den bästa pappan till mitt barn.

Och du är världens finaste pojkvän, kom inte och säg någonting annat för då ljuger du.

Vi har haft våra stunder som har varit dåliga men garanterar dig att vi har haft ännu mer bra dagar i vårt förhållande än dåliga. Fast vi har ju haft dagar då jag har rent ut och sagt betet mig som ett svin emot dig, inte visat dig respekt eller kärlek eller närvaro och det är något jag verkligen ÅNGRAR, för du är ju den jag älskar och den jag vill säga ja till kyrka den dagen det kommer vi ska bli man och hustru.

Jag vill bli en bättre person, inte bara emot mig själv utan emot dig störst och främst är det jag vill bli det emot. 

Jag vet faktiskt inte om det är något som ligger i mitt huvud att jag emellanåt blir så känslokall och stänger ute dig, det är inte bara dig jag stänger ute, jag stänger ute det mesta runt om kring, men inte meningen att du ska lida utav att jag gör så, för något jag verkligen inte vill är att vara utan dig, för livet är inte enkelt här utan dig, inte bara allt du har gjort utan att du är faktiskt min pojkvän och sambo och pappan till vår fina son. 

Du är ibland det vackraste som finns på denna jord, och jag hoppas av hela mitt hjärta att det alltid kommer vara du och jag, så länge du älskar mig och står ut med mig så kommer det vara vi föralltid.

Jag ser ännu mer år med dig, ännu fler än vad vi har tillsammans redan nu.

Kan inte fatta att vi har snart varit tillsammans i 5 år, och det har varit ibland det bästa 5 åren i hela mitt liv trots att vi har haft svåra stunder, men just då när det svåra stunderna har inträffat så har man alltid haft dig bakom min rygg och det bevisar ju att vi är oslagbara och starka tillsammans.

Jag kommer alltid finnas vid din sida, och kommer alltid stötta dig igenom alla gångar du kommer gå igenom.

Min kärlek till dig är stark och jag älskar dig något så fruktansvärt mycket älskade hjärtat!   

 

 

 

 

 

 



   




Av Angelica Christensen - 21 december 2012 17:55

Jag kanske inte alltid är världens bästa på att skriva ut känslor, för känslor har varit svår för mig när jag var yngre, väldigt liten, jag hade jätte svårt med det. Men det växte och blev bättre med åren, nu kan man säga ut känslor rätt så bra pga. både dig och din underbara pappa. Första gången jag såg dig det var då jag insåg vad verkligen villkorlös kärlek är. 

Jag kommer alltid att finnas här för dig, och stötta dig igenom vartenda beslut du än lär ta här i livet, för det är det en mamma är till för, att finnas och ställa upp och hjälpa sitt barn. 

Du är världens vackraste, det lovar jag dig att du är verkligen det vackraste som någonsin har funnits och finns. 

Du är den som betyder mest för mig, och kommer alltid vara!

Ingen kommer kunna ta din plats i mitt hjärta och kropp, du är luften jag andas, du är mina andetag.

Du är den som alltid kommer i första hand för mig, ALLTID!

Jag kommer alltid skydda dig och försöka skydda dig emot allt ont som finns, för det skulle gjort mig så krossad om jag inte skulle lyckas skydda mitt älskade barn emot något ont.

Du kommer alltid ha mig vid din sida vart du än är så kommer jag alltid vara med dig.

Att få hålla dig i handen gör mig så mycket starkare i benen, att få en kram och en puss av dig är så värdefullt och det finaste ordet du har sagt till mig är mamma. 

Jag är DIN mamma och ingen annans, jag är så glad och lycklig för jag har fött fram ett fint mirakel.

Du får mig att få tårar ögon både av glädje och sorg, dom gångerna du säger mamma så smälter jag inombords, får riktigt glädje tårar som jag fick allra första gången jag såg dig och sen när du sa mamma första gången.

När jag får sorgsna tårar är varje gång jag ser att du inte mår bra eller du är sjuk eller du har ramlat och slagit dig eller när någon har varit elak emot dig på dagis, även om jag vet att små barn bråkar så gör det ändå ont i mig.

Jag är så stolt över dig, och du är den som får mig att se ljuset i det mörka.

Jag älskar dig Zander så obeskrivligt mycket.   


 




Av Angelica Christensen - 21 december 2012 08:48

Hejhej alla söta människor.
Idag är det första dagen på jullovet och det spenderas med att se våra bästa år nu i repris medans jag har tvätt igång för fullt i tvättstugan!
Zander har varit väldigt ledsen och orolig inatt, men det hindrade inte honom för att gå upp i tid med mig och sambon som skulle iväg och jobba, och vi skulle ner till tvättstugan.
Så nu sitter han och leker för fullt, vi ska snart ner med två maskiner tvätt till, känns så skönt med att få upptvättat allt och få allting rent, hehe! Icke så nicke att man ska gå i skitiga kläder, nä fy vad hemskt.
Ja och annars idag så blir det att städa och stoppa in huvudet i frysarna och kolla vad vi ska äta idag, men vi hörs antagligen senare igen, woop woop.

Puss på er!
Tack som fan till alla som läser min blogg!

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards