- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 31 juli 2013

Only you! ♥

Av Angelica Christensen - 31 juli 2013 16:36

Mitt älskade hjärta!   


Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det tidigare, men har sagt det ännu mer än en miljoner gånger och jag kommer verkligen inte sluta med det heller att säga det för det är ju verkligen som sanningen är som så att jag älskar faktiskt dig, älskar dig mer än det finns vatten på denna jord och älskar dig mer än alla sandkorn i öknen och i hela världen.

Du är min sol på dagen som lyser upp dagen för mig för jag ska slippa falla in i mörkret under dagen - och på kvällarna är du min måne som lyser upp mina kvällar och nätter för jag ska slippa vara mörk rädd när jag lägger mig för att somna och slippa all rädsla som uppkommer lätt för mig när det är mörkt och alldeles tyst.

Du är med i mina tankar hela tiden oavsett när det är alldeles tyst så finns du med där och din röst spelas upp, din lugna och mjuka röst spelas upp så man kan höra dig och kunna känna sig trygg och säker.

Du är verkligen den finaste personen på denna jord, du är så fantastisk och omtänksam, underbar och betydelsefull och älskvärd man kan tänka sig, du är en pålitlig människa också för man vet vart man har dig och man vet om att man kan prata med dig om allt utan att du säger det vidare.

Jag är så lycklig med dig och tillsammans med dig.

Jag är så otroligt glad att jag verkligen fick chansen att få bli din flickvän och även tjejen du ville skaffa barn ihop med, att jag fick blev den tjejen som du valde som mamma till ditt barn med och även likaså din blivande fru.

Jag kommer aldrig släppa taget om dig, för jag är fast hos dig. För det är hos dig jag vill vara och kommer så föralltid vilja vara för det är hos dig jag är hel, innan jag träffade dig så var jag så långt ifrån hel som man kan bli - rent ut och sagt så var jag ett dött skal - ett skal som bara fanns där och väntade på sin tur att få lämna denna jord, men så kom du in i mitt liv och förändrade allting, du lärde mig att se allt ifrån ett helt annat perspektiv och hål.

Saker som jag trodde var helt omöjliga lärde du mig att inse att dom verkligen var möjliga och man klarade det och att man inte alltid kanske behövde kämpa så himla mycket som jag själv har fått göra i alla år, jag vet att jag är lycklig med dig men jag kommer ändå nog bära en del utav min ryggsäk själv, för det är det jag är van vid att hela tiden bära med mig, trots att det är jag som går själv bara och bär på den så finns där alltid någon idiot till människa som ska öppna den eller så bara för att döma mig utifrån allt som jag har varit med om. Jag är så glad och tacksam för att du alltid finns här för mig, alla tider på dygnet så vet jag att det är bara att prata med dig för du lyssnar alltid.

Jag längtar och hoppas på att den dagen kommer snart då jag får höra hur bra du mår och hur frisk du är - jag kommer kämpa mig igenom detta för vi ska klara av att vinna över detta likaså som vi har gjort med allt annat, vi ska klara detta. Jag kommer fortsätta ha sömnlösa nätter för att kunna vaka över dig och se att allt är som det ska vara med dig, jag kommer kämpa mig igenom detta och vad du än säger så kommer jag inte ändra det, för det är min skyldighet till att se till att du mår bra och att allt är som det ska med dig.

Vet inte hur många nätter jag vaknar bara för att titta på dig, eller känna på ditt hjärta eller andetag samt din puls att få se att du verkligen lever - vissa nätter vaknar jag upp och är helt svettig och varm och då är det för jag har drömt något eller att min panikångest har kommit förbi en sväng och hälsat på - oftast då väljer jag att komma väldigt nära med dig eller även ligga lite ensamt för jag är så otroligt rädd för att förlora dig mitt älskade hjärta.

Jag kommer alltid finnas här för dig, vilken tid på dygnet det än är så kommer jag alltid att göra det och snart börjar vi närma vår 5 årsdag. Tänka sig att i år har vi varit tillsammans i 5 hela år, det känns som det vore igår vi blev tillsammans men även ibland känns det som vi har varit tillsammans i ett helt liv för vi kan varandra innantill och utantill och det känns så bra att ha någon som vet ibland vad man tänker och vad man ska säga eller hur man mår eller känner sig för dagen, bara ha någon som vet vem man är känns så otroligt bra som allting annat med dig gör.

- jag älskar verkligen dig över hela mitt hjärta och hela min själ!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards