- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

- Hoho, tidsfördriv.

Av Angelica Christensen - 27 maj 2013 10:30

   Sitter i skolan och har hjälpdisken, om en liten stund så börjar näthandlen!   

Allting flyter på som det ska här i skolan, trots att det är en hel del grejer som ska redovisas och bli klara innan sommarlovet så känns det ändå som jag ska hinna bli klart med det som behövs bli klart med.

Nätverket på skolan har pendlat idag, affärsidé har jag arbetat med hittills! 

Saknar min lille prins något galet mycket, trots att det var några timmar sedan jag såg honom sist, men men skoldagarna går ju snabbt så de här 9 timmarna man är utan honom går oerhört fort.

Känslan att se att han trivs på sitt dagis med sina vänner och personalen som arbetar med honom gör en så glad, för då slipper man de ständiga tankarna man hade i början när han började på dagis,  typ som såhär : Vad gör han nu? Hur har han det? Hur mår han? Är dom snälla emot honom? Har han någon att umgås med?

 Men som sagt dom är ju snälla emot honom, och det glädjer mig som mamma, underbar personal med underbara barn!

Annars sen idag blir det hem och hoppas inte regnet kommer ikväll/eftermiddag som dom har snackat om, för nu är jag sugen på att ut och jogga ikväll efter sonen har somnat och inte bara motionera för det är skönare att jogga och göra plankan efteråt och gärna innan! 

Känns som det kommer bli en underbar dag hittills, de lektionerna som kommer idag är ju näthandlen och även engelska, engelska är inte min starka sida. Kan förstå mycket engelska men avskyr att prata det men måste ju träna upp det eftersom måste ju kunna göra det när jag ska börja köra lastbil och även göra mina/mitt volontärarbete!

Men hoppas alla får en underbar dag för det förtjänar ni alla underbara människor!   


 

Zander - Du är luften jag andas, du är mina andetag, du är ljuset i mitt liv och jag älskar dig!   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards