- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

- När jag fick upp ögonen..

Av Angelica Christensen - 26 maj 2013 13:55

 


Dagen då jag fick reda på en sanning, som skulle snart bevisa ännu mer för mig än just denna dag.

 

Dagen jag fick reda på att jag var gravid och skulle bli mamma inom några månader,

det var då jag fick se vilka som stannade hos mig fastän jag skulle ha barn, även att jag skulle ta ett studieupphåll mitt i gymnasiet.

Även de dagarna insåg jag hur jag skulle ge dig mysiga klappar på min mage och bruka allvar med maten, de var då jag fick upp ögonen att jag skulle börja bry mig allt mer om mig själv och även dig, du var redan en självklarhet för mig.

Du var redan det viktigaste för mig och är det än idag, du är den personen som jag älskar mer än allt annat på denna jord, den personen som får mig att vara stark när mitt mående säger något helt annat, du får mig att kämpa med allt som jag vill bara släppa och lägga åt sidan, eller vilja lämna för gott.

Redan då fick jag reda på vem ens äkta vänner var för där var en hel del som försvann, men även en hel del som stannade kvar hos mig, sen jag fick reda på att jag väntade dig så har jag sett allting ur ett annat perspektiv. 

Tiden gick allt snabbare och snabbare..

Tills sist var dagen här, dagen du föddes - den dagen som var den vackraste och bästa dag och stund i hela mitt liv.

Dagen jag fick upp ögonen och insåg hur många som verkligen brydde och hörde av sig och ville fortfarande vara min vän, även vilja träffa mig men i samma sekund insåg jag hur många inte var några äkta vänner.

Jag insåg även hur det kändes att få känna känslan att jag var värdefull och behövlig.

Även känslan hur mycket man verkligen kan kämpa för den personen man verkligen älskar mer än allt annat.

Jag kommer alltid stå trogen vid din sida, aldrig lämna din sida och kommer alltid finnas här! 

Dagen jag insåg också att du alltid kommer vara min bästavän och bästa som har hänt mig någonsin,

jag skulle kunna gå genom eld och vatten för din skull, kommer alltid att göra allt för dig.

Du fyller mina dagar med sån enorm kärlek och närvaro och framförallt lycka!

Du är beviset på obekskrivlig kärlek och ovilkorslös kärlek! 

Den allra första gången jag förstod vad villkorslös kärlek betydde var första gången jag höll mitt barn i famnen.
Det var kärlek vid första ögonkastet, en kärlek som man vet att man alltid kommer vara hela livet!

Jag kommer aldrig att sluta älska dig, jag älskar dig mer än allt annat på denna värld och planet!   

 

 
 
Ingen bild

Diana

6 juni 2013 22:20

Så fint skrivit :) ♥ Känner exakt likadant kan ja lova. Våra barn är verkligen det finaste som finns♥

Angelica Christensen

13 juni 2013 15:18

Absolut :') Skriver bara sanningen som sagt, älskar dig syster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards