- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

- Längtar tills dagen vi ses igen.

Av Angelica Christensen - 9 maj 2013 15:55

 

Allt känns så overkligt fortfarande, men konstigt nog så har det blivit ett helt annat liv utan er.

Jag vill egentligen inte säga detta men detta är något som jag har börjat vänja mig vid, att inte ha er vid min sida och att inte få höra röster eller att inte ens få se er, det känns som det var i ett helt annat liv man träffade er och fick umgås med er.

Vet att ni får höra en del saker runt om er hela tiden, och vet inte ens vad som sägs men säkerligen det gamla vanligaste och det är ju att

"Angelica er storasyster vill inte träfa er eller snacka med er överhuvudtaget."

Men det är verkligen inte så det ligger till för kan ju som säga så här minst 5 minuter utav min dag, varje dag så sitter jag fast i mina tanar som är om er, att alltid få gå och undra hur det är med er, vad ni gör eller vad ni gillar, eller hur ni har det! 

Alla dessa ständiga tankar kommer alltid finnas med mig, över 2 år sedan jag fick vara er närhet i några timmar och det var värdefulla men aldrig någonsin trodde jag att det skulle vara sista gången jag träffade eller snackade med er och att det var sista gången jag fick chansen att få era kärleksfulla kramar - Jag vet att ni 3 älsdta utav mina 4 syskon att ni minns något om mig säkerligen men min allra minsta syster tror jag inte ens vet vem jag är, känslan att bara ens höra hur tanken hur det är att tänka att man har en syster som man inte känner mer än hur man känner sina andra syskon som man iallafall har bott ihop med i några år.

Jag hoppas att den dagen ni blir stora och får själva bestämma att ni väljer att hitta mig, för det skulle gjort mig så glad.

I 4 år har ni bott där uppe nu snart i nära av slutet av Maj, tänka sig att det är 4 år sedan våran vardag förändrades till att alltid kunnat umgås och träffas och snacka och leka till en dag när vi inte ens kan träffas en gång i veckan, inte ens en gång i månaden.

Förlåt om jag kanske bloggar om er emellanåt, men det är en del utav mitt mående som får det att må bra, jag mår bra utav att få skriva av mig och sen dessutom så kanske ni kommer kunna läsa detta när ni blir äldre.

Jag kommer alltid vara med er fastän ni inte ser eller hör mig så är jag här ändå, även om vi inte får snacka.

Jag kommer alltid vara er storasyster, er storasyster som verkligen älskar er så otroligt mycket.

Er syster som tänker på er dagligen och saknar er som inte kan rå för er pappas och vår mammas beslut dom tar att jag inte ska få träffa er, det är inte mitt fel för det är inte jag som har sagt att jag inte vill träffa er för skulle jag fått chansen så hade jag gärna träffat er men det vet jag redan att den chansen kommer bara finnas när ni fyller 18 år, innan dess så är det föräldrarna som svarar och även er fostermamma.

Det känns att man kan inte vara med och se alla lyckliga stunder ni har här i livet även de svåra vill man kunna vara med i och kunna få chansen att stötta er igen.

Samma sak i mitt huvud alltid, hur har ni det? hur låter ni? vad har ni för intresse? går allt bra för?

Har jätte många tankar med mig hela tiden när det handlar om er, största tanken är hur framtiden kommer se ut.

Hoppas iallafall på hela mitt hjärta att ni har det bra mina älskade syskon, puss och kram - jag älskar er! 

Ifrån er storasyster Angelica i Skåne.

 

Bilderna är som jag fick ta utav er fostermamma innan hon och jag slutade snacka, jag har inte ens sett er såhär stora eftersom vi träffades senast 2011 i början av våren. Kommer aldrig någonsin, aldrig någonsin att glömma er.  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards