- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

- Kristi himmelsfärdsdag.

Av Angelica Christensen - 9 maj 2013 14:48

Kristi himmelsfärdsdag

 

Som sagt idag är vi alla lediga, hela familjen samlad! 

Så himla skönt, för all tid vi kan få tillsammans är underbar det är just såna här stunder som får mig att sväva utav lycka.

Alla timmar som man kan få med sin familj är helt underbar, för annars är man ju ifrån varandra över 9 timmar varje vardag och det är något man inte tycker är så jätte poppis, men sånt vi måste göra. Sonen behöver sitt dagis och jag behöver min utbildning som jag håller på att läsa, och sambon behöver sitt jobb.

 

Idag så har vi inte gjort alldeles för mycket och det kan jag ju faktiskt ta och erkänna att det har varit skönt att bara kunna njuta utav ledighet, inget stress och inget alarm som ringer tidigt som att det är dags att göra en dag.

Dock så började jag se repriset 8:15 imorse på mitt favorit program på Våra bästa år och kollade även på dagens avsnitt sen lite över 9, kan ju säga såhär måntro vad man missar nu när man har skolan.

Annars har vi haft familjemys och bus och det är något vi alla uppskattar väldigt mycket och det är ibland det bästa som finns att kunna mysa som familj, dock tråkigt väder ute. 

Ena sekunden regnar det sen skiner solen, och nu regnar det igen men kan ju hoppas att det kommer att ösregna snart och inte nog med det att det kommer åska lite för det behövs verkligen för det är så kvavt ute så det är äckligt!

Sonen har sovit middag över 2 timmar snart och han var nog trött utav att gå upp så tidigt imorse, men gör absolut ingenting för han behöver ta igen lite sömn även jag somnade på soffan, men vaknade utav värmen, men skönt var det med en stundsvila. 

Annars idag blir det också att ta det lugnt och umgås med familjen och kvällens middag vet vi inte än vad vi ska ha mer än köttbullar, men det återstår ju och se. 

 

/ Angelica.

 
 
Ingen bild

Calle

18 maj 2013 12:29

Oj! Dina texter är som sanningen, träffar även mitt hjärta, fortsätt vara den du är, du bygger kärlek i din son, ovillkorad, med att ge, gåvan du får? Kärlek från din fine lill... pojk. Min beundran,

Angelica Christensen

19 maj 2013 22:40

Tack så mycket! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards