- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 8 maj 2013

- Hur min kamp fungerar.

Av Angelica Christensen - 8 maj 2013 21:56

Jag tänkte passa på att skriva och berätta om min träning,

hur och vad jag gör för det ska fungera eller hur jag vill ha det.

Jag tänkte berätta om allting för det ska ju handla hur jag har tränat bort "de" gravida kilona.

Allting började med att jag ammade sonen i nästa 6 månader, men innan han ens var 3 månader så hade jag redan gått ner alla kilona jag hade gått upp med honom, stolt som fan var jag rent och sagt men än idag så har jag fortfarande lite "bebisfett eller kärlekshandtag" eller vad man nu kan kalla det som är mitt på magen, men som sagt jag kämpar med att ska bli av med det helt men vill heller inte vara för hård emot mig själv att stryka en del rätter för det skulle jag nog inte klara av eftersom jag är så glad för mat och går ju inte upp utav det.

Kan ju erkänna även att jag gick upp över 20 kilo med sonen, mysigt med bebismage men var tungt och jag trodde aldrig någonsin att jag skulle lyckas gå ner allt, aldrig!

Men som sagt har ju idrott 2 gånger i veckan när man har skola vilket jag tycker är rätt så skönt, annars på fritiden så joggar så fort jag känner att det finns tid till det i någorlunda tid, visst sambon säger att han kan ta Zander de sista minuterna innan sängen tex. så jag kan springa ut och så, men visst det kan han få göra ibland men samtidigt känner jag vill göra det när han har somnat för då känner jag inte det att jag har missat ännu mer tid med honom som jag gör redan mycket när man är i skolan, för då missar man 9 timmar redan med honom.

Men som sagt annars försöker jag göra plankan flera gånger i veckan och det känns som det har börjat ge med sig lite kraft till det och det är jag glad över att det har gjort det, men vågar inte beröma mig själv för mycket för då vet jag att jag kanske kommer ge upp lättare eftersom jag tror att jag är perfekt och i bra form. Men det är jag en bit ifrån, inte lång bit men en bra bit, bättre det än att jag står stilla, vågen står på detsamma ännu. 

Så mitt mål är att jag ska kunna springa några km och inte ha dålig kondition mer och plattmage! 

Jag låter det ta tid, men inte alls för lång tid för då känns det som att "äsch, gör jag inte det idag så gör jag det imorgon",

om ni förstår hur jag menar?! 

Så jag är mitt vanliga jag egentligen för jag äter lika mycket än och väger lika mycket fortfarande som jag gjorde innan jag blev gravid och äter likadan mat som jag gjorde innan jag fick barn och blev gravid. Känns skönt för mig att slippa ändra min kost helt.

Ge mig Lycka till och hoppas för min skull med att jag ska klara det!

  

 
 
Ingen bild

jennifer b

8 maj 2013 22:24

Du är grym :-)

Angelica Christensen

9 maj 2013 00:00

Åh, tusen tack! :) Just sånt här uppskattar man mycket när man väl kämpar sig igenom det målet man vill ska gå igenom.. Envis är jag också! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards