- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Angelica Christensen - 4 juli 2012 23:30

- 3 år och 10 månader och 1 dag som ett kärleks par.

 

Ibland så sitter man här eller så drömmer man sig bort, och undrar vart all tid tar vägen?

Ibland känns det som vi har blev tillsammans för en vecka sedan, men efter allt vi har gått igenom har gjort oss oslagbara emot varandra, vi har gått igenom så mycket som inte många andra hade klarat som vi har gjort!

Jag är så lycklig med dig Timmie, och du är verkligen mannen i mitt liv, det är du verkligen.

Kan inte fatta att vi är en familj nu, vi har en son tillsammans och vi har en lägenhet tillsammans och en katt.

Gud det går verkligen inte beskriva hur lycklig du gör mig, bara att få vara din flickvän/sambo gör mig så glad.

Jag hoppas på fler år och flera månader och flera dagar och flera timmar, flera minuter tillsammans med dig.

Du ska bara veta hur lycklig du gör mig älskling, tack för du finns och alltid har funnits här för mig, jag är så tacksam.

Du är en stor del av mitt liv och du betyder något så otroligt mycket för mig hjärtat. Du är min kärlek!
Jag älskar dig så obeskrivligt mycket baby! <3

 

 

 

 

Av Angelica Christensen - 4 juli 2012 22:40

- Onsdag.   


 

Woho, idag fick jag sovmorgon ända fram tills klockan var halv 10, riktigt skönt!

Ni kanske tänker att jag verkar konstig för jag är glad för det, men kan faktiskt säga att när jag blev mamma och fick Zander då ställdes allting om, för nu kan man inte sova lika länge och hur länge man vill nu när man har barn.
(Inget jag klagar över, för jag älskar min son mest av allt, jag älskar att vara med honom varenda sekund.)

Sen efter det blev det gamla vanliga rutinen att ge honom en ny blöja och välling, sen satt vi och myste framför tv:n

vi kollade ju så klart på Våra bästa år, haha! Förlåt mig men det är faktiskt en serie jag älskar att följa.

Efter det blev det en massa bus och en massa lek med sonen, sen gjorde vi oss i ordning. Härligt!

Sen så somnade han en runda och jag passade på att vila med honom, efter jag hade dammsugat.

Sen efter det blev det att dra hem till svärföräldrarna för att bada och äta! Gott.

Dock skulle jag bada och jag ställde mig på stegen men tyckte det var jätte kallt, trots att det var 22+ grader och solen stod på så frös jag ändå som en galning, kallt! Ja jag är riktigt kall blodig.

Sonen badade också fast i en barn (bebis) pool, och han tyckte det bara var så skoj! Han älskar att bada.

Sen passa jag på att ligga och njuta lite av solen, älskar att sola & älskar solen även om jag blir så röd lätt.
Sen har vi bara käkat gott idag, sen nu så sover sonen för 2 timmar tillbaka ungefär, så nu ska jag snart också sova.

Hoppas alla har haft en toppen dag idag och njutit av vädret för ni som har haft sol.

 

Puss på er alla fina!   

 

   

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards