- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2013

Bara en början.

Av Angelica Christensen - 24 augusti 2013 11:41

God förmiddag! Här hemma har vi varit vakna sen 8 imorse och vi har redan hunnit med en hel del, vi har varit på Lidl och handlat lite smått och gott som man alltid behöver, tex. ett bra skor till sambon eftersom skor behövs alltid.

Vi har hunnit ätit frukost och allt även också, så nu ska vi faktiskt börja städa upp lite här hemma, sen efter det blir det att ta sig en skön dusch och efter det så är det faktiskt tanken att vi ska gå upp till Zander's farmor och farfar och barnen, så vi ska äta grillat där uppe och de hade sparat tårta till oss sen igår när Nicolai fyllde 7 år.

Så vi ska få chansen att smaka lite god tårta också, så nu måste jag börja städa lite här hemma för det har redan börjats, så skulle bara göra en snabb uppdatering eftersom det var ett par dagar sedan jag gjorde det sist, men är helt trött om dagarna efter långa skoldagar och allt annat man ska göra när man kommer hem och även innan man kommer hem, är tacksam för jag har min grymt underbara sambo som hjälper mig med allt! Känns skönt att ha ett förhållande med bra samarbete, men lovar er en bättre uppdatering ikväll om vad som har hänt de senaste dagarna, många händelserika dagar har hunnits med.


// Angelica!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards