- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

- 120625 *

Av Angelica Christensen - 25 juni 2012 22:14

- Godkväll alla fina läsare!    

 

Idag har jag hunnit med allt jag skulle ha gjort, hehe! Skönt som bara den att fått det gjort nu så man slipper ha de beskymmerna att stressa med senare eller imorgon. Så nu är allt iallafall gjort, hoppas på alla har haft en underbar dag.

Sen senare idag så när älsklingen kom hem så kom svärföräldrarna hit på besök!

Sen efter dom hade varit här i en stund så hängde vi med dom hem för att umgås lite med dom och barnen! MYS!

Vi satt och snackade och hade oss en massa trevligt iallafall, sen käkade vi gott också!
Sen nu kom vi hem för en liten stund sen så nu sitter vi här hemma och kopplar av framför en dator båda två, och sonen ligger i sängen och busar samtidigt som han försöker somna! Hehe, underbara gosse!

Lille prinsen är dock mer förkyld idag än vad han har varit de andra dagarna som han har varit förkyld, näsan rinner och han är snuvig som bara den, men sånt som man blir ibland! Man kan tyvärr inte vara frisk alltid som man egentligen vill.

Har någorlunda planerat dagen imorgon det blir att åka med Zander ut till min älskade mormor (hans gamle mormor) och hälsa på henne om hon är hemma och mår tillräckligt bra för att få oss dit där, men sen blir det väl bara på morgonen att se Våra bästa år som alltid. Sen på kvällen tänkte jag faktiskt titta på Allsång på skansen med Sean Banan som besökare där. Nej, nu tänkte jag faktiskt ta att lägga in alla bilder på datorn ifrån mobilen och slänga upp den där bildbomben som jag har lovat er alla och ska försöka få upp filmen på Zander också! För fungerar det så kan jag kanske börja gör vidoeinlägg som många har bett mig att börja med så nu får vi hålla tummarna att det fungerar också!

 

Hur har er dag varit? Hoppas den har varit bra!

Puss på er alla underbara läsare !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards